Ha Bioptron lámpája javításra, felújításra, karbantartásra szorul,
a Gyógylámpaszerviz az alábbi szolgáltatásokkal várja Önt:
A szerviz 1-3 munkanapos határidőkkel dolgozik. Esetenként a javítás helyben is megvárható.
Bevizsgálása után, minden esetben Ön kap egy, a javításra vonatkozó árajánlatot. Így Önt nem érheti meglepetés.
A szerviz minden elektronikai javításra (tápegység, vezérlő panel, ventilátor, stb.) 12 hónap garanciát vállal.
Kérhet kényelmes, háztól házig történő szállítást. A szolgáltatás Magyarország egész területéről igénybe vehető.
A szerviz minőségi műszerekkel, szerszámokkal van felszerelve. A javításokhoz szükséges alkatrészek (az összes Bioptron készülékhez: "CompactIII", "Pro", "Pro1", "Bioptron 2 Family" és "MedAll" készülékek esetében) folyamatosan raktáron vannak. Így biztosítva a gyors és szakszerű munkavégzést.
Az izzók, ventilátorok, lencsék, tükrök és külső tápegységek cseréje helyben megvárható! A belső tápegységek, valamint a különböző elektronikai panelek javítása 1-2 munkanapot vehet igénybe.
A hibás készülék előzetes bevizsgálása után, minden esetben Ön kap egy, a javításra vonatkozó árajánlatot.
A készülék javítása csak az árajánlat elfogadása után történik meg.
A készülék bevizsgálása díjmentes!
Minden elektronikai javításra (tápegység, vezérlő panel, ventilátor, stb.) a Gyógylámpaszerviz 12 hónap garanciát vállal.
Kérhet kényelmes, háztól házig történő szállítást. A GLS futárszolgálat veszi fel Öntől a Bioptron lámpát és hozza el a Gyógylámpaszervizbe.
A csomag felvétele történhet az Ön otthonában vagy akár a munkahelyén is.
A szolgáltatás Magyarország egész területén elérhető.
Részletekről kérjük érdeklődjön telefonon.(Tel.: 06 20/5908911, Szlovák János)
Hibás lámpáját elküldheti egyszerűen a Magyar Posta segítségével.
Elég csak a készüléket becsomagolnia, megcímeznie (Szlovák János, 2700 Cegléd, Szőlő u. 11.) és feladnia az Önhöz legközelebb eső postahivatalban.
A csomagra köthető biztosítás (50000 Ft értékhatárig díjmentes) és kérhet akár 1 napos szállítási határidőt is.
A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel, figyelembe véve az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlását, a szervizbe érkező összes készülék alkohol alapú fertőtlenítőszerrel fertőtlenítésre kerül.
A készülékek szállítását végző GLS partnercég járvánnyal kapcsolatos intézkedéseit itt olvashatja.
Ha nem tudja pontosan, milyen lámpája van,
az alábbi bemutató segítségével könnyedén meghatározhatja Bioptron készülékének típusát.
Kereskedelmi forgalomban már nem kapható. Két féle verzió létezik belőle. Külső adapteres (régebbi típus) és belső tápegységes.
Kereskedelmi forgalomban már nem kapható.
Egyértelműbb, ha "közepes, kék párnás" lámpaként hivatkozik rá.
Két féle elektronikával van szerelve. Hogy melyik fajta elektronikával szerelt, azt a "+" és "-" gombok feletti kijelző (időszámláló) színe mutatja. Piros vagy zöld lehet.
Szlovák János vagyok, a Gyógylámpaszerviz üzemeltetője.
10 év Bioptron lámpa szervizelés alatt megtanultam, hogy a Bioptron lámpa véletlenül mindig akkor romlik el, amikor a legnagyobb szükség lenne rá.
Ezt a problémát felismerve, az évek alatt kiépített modern eszközpark, az ez idő alatt megszerzett szervizrutin és a GLS-sel kötött partneri szerződés segítségével tudom biztosítani, hogy az ország bármely pontjáról Ön gyorsan és kényelmesen tudja intézni meghibásodott lámpája javítását.
A szolgáltató neve: DIARRA Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság
A szolgáltató székhelye: 2700 Cegléd, Szőlő u. 11.
Cégjegyzékszám: 13-06-059212
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 22369095-1-13
Közösségi adószám: HU 22369095
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tud elérni:
2700 Cegléd,
Szőlő u. 11.